| Hlavní stránka | A-tým | St. dorci | Ml. dorci | St. žáci | Ml. žáci | Ml. žákyně | Odkazy | Ke stažení | Facebook |

Nábor do oddílu - aktualizace 8/2017
Nábor do oddílu a tréninky

Pro rodiče a hráče

Registrace | Info
Zapomenuté heslo

Anketa
V článcích mě nejvíc zajímá

komentář
7685 (7685 hl.)
časová osa gólů
1372 (1372 hl.)
hodnocení hráčů a brankařů
1717 (1717 hl.)
fotky
3653 (3653 hl.)
článek mě zajímá celý a už se těším na další :-)
1333 (1333 hl.)
zajímá mě pouze konečné skóre
1308 (1308 hl.)

Vchod pro redaktory

Návštěvní kniha
eqenoqi 17:44 - 20.11.
45 year old Traditional Chinese Medical Practitioner Malcolm from Arborg, usually spends time with...

uvijo 11:04 - 20.11.
Medyczna marihuana

Toča č.15 13:05 - 26.8.
Diky za to že jste přijeli na turnaj na Sokol Brno 4.Mějte se fajn a držte partu.

Házená na netu
Pro ty, kterým se házená nikdy neomrzí, zde máme tři odkazy na archivy, kde jsou k vidění různé zajímavé zápasy :

Ct 4 sport TVcom Logo ehftv.com

13.8.2012 - 19.8.2012 Soustředění - Dolní Cerekev (ml. žáci a minižáci)
Vydáno dne 02. 09. 2012 (1280 přečtení)

13.8.2012 - 19.8.2012 Soustředění - Dolní Cerekev (ml. žáci) Všichni na slona :-)

Soustředění je zdárně za námi a je jen na Vás, zda si přečtete článek, který soustředění předcházel, viz odkaz: 13.8.2012 - 19.8.2012 Soustředění - Dolní Cerekev (ml. žáci a minižáci) - INFO nebo si, poklepem na nadpis, přečtete pouze zprávu z vlastní akce.

1. DEN pondělí
V restauraci U Meyerů s majitelem      Jelikož se odjíždělo v pondělí a většina rodičů měla pracovní povinnosti, rozhodli jsme se cestovat vlakem. Zavazadla děti odevzdaly v neděli večer na sokolovně, kde je v pondělí ráno naložil Luďa, Tom Staňa a kolega z práce a vyrazili auty směr Dolní Cerekev. Já s Čízem a s dětmi jsme měli sraz 5:45 na vlakovém nádraží v Újezdě. Cestu jsme absolvovali třemi vlaky a autobusem, protože byla vlaková výluka z Okříšek do Jihlavy. Cestování proběhlo v naprostém pořádku, až na detail, že v Jihlavě nás výpravčí posadil na špatný vlak :-). Byl to rychlík, který naštěstí měl jednu společnou zastávku s naším správným spojem. Přestoupili jsme a po třech minutách jsme vystoupili na malebné zastávce v Dolní Cerekvi, odkud jsme viděli náš týdenní domov. Děti si zabraly postele na ubytovně a vznikl „neřešitelný problém“ J, jak uložit 20 dětí na 19 postelí. Varianta, aby 3 nejmenší spali na dvou sražených postelích padla pro paniku v očích vybraných jedinců. Nakonec nás z patové situace zachránila dvojice Fialka – Atom, obývající spodky vedle sebe stojících patrových postelí, když navrhla Amandovi, aby u nich hostoval. Ondra se obětoval a kvůli bokům postelí musel týden spát s hlavou u Fialků a nohama u Atomů. Po vyřešení ubytovacího rébusu jsme zamířili do Hostince u Mayerů, kam jsme celý týden chodili na jídlo. Je to zastrčená hospůdka, kde skvěle vaří :-). Po obědě byl polední (ne)klid a potom jsme konečně nastartovali tréninkový režim.

2. DEN úterý
     Ačkoli byla připravena trasa ranního výběhu, několik vět s paní správcovou nás „donutilo“ plán přehodnotit. Místní hasiči mají totiž výběh pro neposlušné :-). Jedná se o kilometrovou trasu do kopce a nám se zalíbila natolik, že jsme ji vybíhali před rozcvičkou. Tedy na jeden zátah ji vyběhl málokdo, a tak ti „slabší“ jedinci používali indiánský běh. Před lesem byla rozcvička a při návratu z kopce byla ještě odpočinková přestávka na kliky. Následovala hygiena, snídaně a tříhodinový tréninkový blok. V denním rozvrhu byl oběd naplánován na 13:00 a vcelku se nám dařilo plán plnit. Po jídle měly děti do 15:00 polední klid a trénink pokračoval druhou tříhodinovou fází. Večeřet jsme chtěli v 18:00, ale na úterý jsme si naplánovali přátelský podvečerní zápas proti místním. Ti došli v 17:00 a tak jsme jednak upravili tréninkový plán a jednak jsme večeři o hodinu posunuli :-).
Večerní program jsme zrušili a dali dětem volno.
      Minižákyně Terka se v soubojích proti starším žákům vydala ze všech sil a chtěla si jít lehnout. Protože u „sebe“ by neměla dost klidu, navrhla jsem jí, aby šla spát k nám (k trenérům). Měla jsem jen strach aby její nepřítomnost nevadila mladšímu bráškovi, ale Terka mávla rukou a prohlásila: „Kubíkovi to vadit nebude, on ani neví, že spíme ve stejném pokoji.“ :-)

3. DEN středa
Tobogán, první patro. V ZOO byl čas i na odpočinek a stravu :-) Večerní cesta ze ZOO Jihlava      Den začal standardně ranním během a rozcvičkou, potom jsme se nasnídali a proběhl dopolední trénink........ Na obědě jsme vyfasovali i balíčkovou večeři a nachystali jsme se na cestu do Jihlavské ZOO. Jízda vlakem tentokrát proběhla bez nedorozumění. V ZOO jsme rychle proběhli zvířata a utábořili jsme se v dětském koutku, kde je spousta atrakcí, počínaje houpačkami a konče vysokým kovovým tobogánem. Děti tam bez problémů vydržely 2 a půl hodiny. Střídaly jízdu na tobogánu s honičkami a různými hrami tak dokonale, že některé aktivity se zcela prolnuly. Důkazem může být hra na „policajty a lupiče,“ kdy policajt Kachlík honil zloděje Hošmana tak důkladně, že „lotr“ skrývající se na vrcholu věže tobogánu volil únik odjezdem. „Zástupce zákona“ však neváhal a vrhl se za ním. Výsledek honičky se dozvěděla celá ZOO, protože skluzavka fungovala jako hlásná trouba a Tomův řev: Mám Ho ho ho ho ho, patřičně zesílila. Jednoslovnou odpověď chyceného zesílila také, ale toto slovo není vhodné reprodukovat :-).
     Na zpáteční cestu jsme se vydali po půl osmé, chvilku před zavíračkou, protože vlak nám jel až kolem deváté hodiny. Na nádraží jsme čekali 40 minut a aby se děti nenudily, přišel na řadu "přírodovědecký testík" krerý jsem si připavila a plánovala použít v ZOO. Tam na něj nebyl čas a nyní se hodil :-). Zatímco děti psaly odpovědi, předškolák Kubík řešil problém: "Katko, jak plave chobotnice kraula?" Vysvětlila jsem mu, že nemá ruce ani nohy a pohybuje se díky stahování a roztahování ramen. Tato debata zaujala i staší děti a tak jsem se pochlubila informací, že chobotnice patří mezi hlavonožce. Tím jsem opět zmátla Kubíka, který prohlásil: "Když je hlavonožec, tak musí mít nohy" :-).

4. DEN čtvrtek
Turkish get up Swing Švihadlování      Den proběhl podle plánu a tak se rozepíši podrobněji o cvicích s Kettlebely, které jsme denně praktikovali v rámci posilování. Koupili jsme 13 činek a z internetu stáhli videa na cviky jako Turkish Get Up a Swing. První z cviků je vynikající příklad tréninku primitivních pohybových vzorců od přetočení se do kleku, do stoje, natažení atd. Spojením sedmi cviků docílíme sestavy TGU. Další video bylo na cvik Swing. Překvapením pro nás bylo, že děti tyto cviky přijaly za své a po tréninku s prázdnou rukou je brzo prováděly velice dobře. Každé ráno byla hodina a půl zaměřena na rychlostní vytrvalost a děti se ve skupinách střídaly u švihadel a u Kettlebelů. Další čas v ranním bloku byl věnován házenkářským dovednostem. Jak už jsem psala, hodiny byly naplánovány přesně a jeli jsme podle itineráře.
     Abychom stereotyp poněkud nabourali, připravili jsme na odpoledne překvapení. Děti byly rozděleny do skupin po pěti a zatímco tři skupiny trénovaly poprvé v hale, jedna skupina byla venku a trénovala“ s kladivy pod dozorem uměleckého kováře Franty Netrdy. Každý měl možnost si něco ukovat a myslím, že děti byly změnou režimu potěšeny.

5. DEN pátek
Výlet na Čeřínek Čeřínek chátrá Plnění úkolů "Pevnosti Boyard"      Po budíčku v 7:00 opět následovala rozcvička a snídaně. U pana hostinského jsme vyfasovali balíčkový oběd, protože jsme naplánovali celodenní výšlap na Čeřínek. Štěstí nám přálo, protože z celého týdne to byl nejvhodnější den. Bylo pod mrakem a neochromovala nás vysoká venkovní teplota. Trasa byla dlouhá asi 20 kilometrů a před námi byl celý den. Abychom se vyhnuli bezduchému šlapání, implementovali jsme do výletu Čízovu variaci na Klíče od pevnosti Boyard. Kdo neví oč jde, má smůlu, protože francouzské dobrodružné televizní soutěži, v níž bojuje vždy šestičlenný tým, který v průběhu hracího dne plní nejrůznější úkoly, reklamu dělat nebudu :-).
     Číz se na tento den několik let připravoval a výsledek hravě překonal originál :-). Ačkoli měl v týmu pouze pět členů, musel zapojit současně čtyři družstva. Děti tak kromě šlapání plnily na stanovištích úkoly a v případě úspěchu získávali indicie, které je vedly k závěrečnému poznání. Pokud úkoly neplnily, tak spekulovaly jak z dalších týmů vyrazit jejich indicie. Zarputilost některých jedinců vedla málem k roztržce v týmu, ale soutěživost jsme dokázali udržet v přijatelných hranicích. Některé děti byly hrou tak zaujaty, že si ani nevšimly, že den uplynul a kolik toho mezi snídaní a večeří našlapaly. Pravda bylo mezi námi i několik „remcalů“, ale u nich je mrčení součástí povahy a bylo více méně očekáváno :-).

6. DEN sobota
     Dopolední blok jsme po obligátním rozcvičení zaměřili na práci s míčem a odpoledne, po poledním klidu jsme opět sehráli testovací zápasy proti místním. Večerní program se na přání a pro velkou únavu dětí nekonal a všichni hráči dobu před večerkou proleželi nebo prokoukali na filmy. Projektor jsme pochopitelně neměli jen pro zábavu. Naopak, celý týden jsme před tréninkovými bloky promítali dětem cvičení, které jsme posléze realizovali i fyzicky.

7. DEN neděle
     Poslední den už jsme po rozcvičce jen zopakovali úvodní testy a děti po obědě šly balit. V průběhu této činnost se začali sjíždět rodiče a unavené potomky odvezly relaxovat. Bylo to potřeba, protože za pár dní jedeme do Karviné :-).

Pokud ti, co dočetli až sem a ještě je jim to málo, může se ještě podívat na fotky na Rajčeti: Soustředění v Dolní Cerekvi

[Akt. známka: 1,00 / Počet hlasů: 1] 1 2 3 4 5

Autor: Katka | Komentáře: 0 | Přidat komentář | Informační e-mail Vytisknout článek

Tento web byl vytvořen díky redakčnímu systému phpRS, Layout je upravený Beach. Logo vytvořil Doktor